Soustředění Nebákov 13.-20.7.2019

Celá fotogalerie ZDE

Den 1
Po převzetí všech dětí a kontrole všech kol, jsme měli první oběd v podobě rajské s těstovinou.
Po řádném vybalení a seznámení s okolím jsme vyzkoušeli zdatnost jízdy na kole s následným rozřazením do skupin.
Pak nás čekala večeře, kdy se podával plátek vepřového s rýží.
Alenka přečetla všem dětem Hurvínka na dobrou noc.
Teď už jsou všichni umytí a zalezlí ve svých postýlkách.

Den 2
Dnes po ranní rozcvičce a vydatné snídani jsme vyrazili na první cyklovýlet. Nejmenší skupina se vydala směrem na nedaleký rybník Vidlák, druhá a třetí skupinka cyklistů vyrazila směr Hrubá Skála v rozdílném tempu.
Po obědě a poledním klidu probíhaly první tréninky juda a zahájili jsme celotýdenní hru „Tajemství juda“.
K večeru, ti kteří mají zájem si zvýšit kyu nebo se chtějí zdokonalovat v technikách, měli možnost druhého tréninku.
Přejeme příjemnou dobrou noc.

Den 3
Dopolední výprava na kolech byla úspěšná. Skupina 1 dobyla Trosky, skupina 2 dobyla Kost a skupina 3 „dobila“ přehazovačky. Odpolední tréninky probíhaly opět na dvě skupiny, kdy jedna část se vždy učila základy přehazované a druhá juda. Po večeři byl plněn další úkol z celotýdenní hry a to Moudrost. První část tajenky odkryla základní princip juda: Maximální účinnost…
Hezké sny a dobrou noc.

Den 4
Dnešní dopolední výlet pod Trosky se vydařil. Cestou jsme společně překonávali překážky v podobě popadaných stromů. Na hřišti s prolézačkami jsme si vychutnali svačinu s krásným výhledem na zříceninu hradu. Odpoledne jsme trénovali judo a účastnili jsme se silově vytrvalostního turnaje. Padly vynikající sportovní rekordy! Při večeři jsme oslavili narozeniny trenérek Klárky a Terezky. Po večerním tréninku na zkoušky na vyšší kyu zapadlo slunce nad Nebákem a my si popřáli dobrou noc!

Den 5
Dopoledne jsme opět vyrazili na kola, kdy nejstarší skupina vyrazila na časovku k Vidláku, prostřední skupina dorazila na Trosky a nejmladší skupina ve svém tempu konečně zdolala též Vidlák.
Při odpoledním tréninku jsme se zaměřili na postoj, abychom zdokonalili své dovednosti.
Večer jsme si pustili v improvizovaném letním kině film s místní tématikou, Jak dostat tatínka do polepšovny.
Všichni jsme již řádně unavení a možná se i některým z nás stýská, ale i tak jdeme do hajan a těšíme se na příští dny :).

Den 6
Po včerejším večerním kině jsme si přispali a děti byly výjimečně zbaveni povinné rozcvičky. Tradiční dopolední výlet na kole se nesl v duchu krásného počasí. Po poledním klidu proběhlo první kolo páskování. Ostatní hráli v lese „Hadrákovou bitvu 4 králů“.
Po haluškové večeři, kdy se všichni nacpali, bylo poslední kolo nácviku na zítřejší páskování.
Všem na zítra budeme přát mnoho štěstí aby vysněné pásky udělali.
Dobrou.

Den 7
Poslední den jsme opět po ranním výběhu a snídani vyjeli na cyklistický výlet. Po obědě zbylé děti dodělávaly zkoušky na vyšší pásky. Zbytek zlepšoval své zkušenosti v přehazované, v továrnách a část dětí hrála karty. Následovala výborná poslední večeře – svíčková. Po večeři jsme ukončili soustředění předáním diplomů a cen a vyhodnotili jsme celý pobyt.